Općina Bol sudjeluje u Programu sufinanciranja nabave sadnog materijala kako bi se poljoprivrednim proizvođačima omogućila povoljnija nabava materijala za podizanje novih nasada.
Pozivamo sve zainteresirane poljoprivredne proizvođače s područja Općine Bol da se prijave za sudjelovanje u realizaciji programa nabave i sufinanciranja sadnog materijala u 2025. god. po principu plaćanja: Splitsko – dalmatinska županija, Općina Bol i krajnji korisnik po 1/3 od ukupnog iznosa. Maksimalan iznos potpore po korisniku potpore iz sredstava Proračuna Općine Bol iznosi 660,00 eura.
Program ima za cilj povećanje površina pod dugogodišnjim nasadima (vinogradi, maslinici, voćnjaci) i sadnju novih poljoprivrednih površina.
Krajnji korisnici sredstava mogu biti isključivo poljoprivredni proizvođači koji su upisani u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava, te imaju:
– prebivalište i sjedište kao i poljoprivrednu proizvodnju na području Općine Bol,
– namjeru zasaditi najmanje 0.1 ha zemljišta (1000 m2) s tim da poljoprivredne rudine ne
zauzimaju više od 5% površine,
– namjeru zasaditi najmanje 500 loza ili 30 stabala maslina, odnosno voća.
– poljoprivredno zemljište na kojem se sadi uneseno u ARKOD sustav.
Prijave se mogu dostaviti u pisarnicu Općinske uprave u Bolu, Loža 15 ili dostaviti poštom preporučenom pošiljkom.
Članovi Bol poljoprivredne zadruge, kao i ostali poljoprivrednici, prijavu mogu podnijeti u uredu zadruge na adresi Bračka cesta 22A.
Uz prijavni obrazac se podnosi slijedeća dokumentacija:
- preslika osobne iskaznice (fizičke osobe), obrtnice (obrti) ili rješenja o registraciji (pravne osobe),
- preslika iskaznice ili Rješenja iz Upisnika poljoprivrednih gospodarstava,
- preslika posjedovnog lista ili ugovora za zemljište na kojem je obavljena ili će se obaviti sadnja prijavljenog sadnog materijala.
- Kopiju računa za nabavljeni sadni materijal, koji glasi na ime vlasnika OPG-a.
UPUTE ZA PRIJAVITELJE:
Općina Bol je sklopila Ugovor sa Bol poljoprivrednom zadrugom za nabavu sadnog materijala.
Članovi Bol poljoprivredne zadruge prijavu mogu podnijeti u uredu Zadruge.
Poljoprivrednici koji nisu članovi Zadruge također se mogu prijaviti Zadruzi i zatražiti nabavu sadnog materijala, ili ga mogu sami nabaviti.
U slučaju kad je Zadruga dobavljač sadnog materijala, Zadruga će Općini dostaviti račun za izdane sadnice, koji je prilog uz potrebnu dokumentaciju za prijavu.
Ukoliko poljoprivrednik sam nabavlja sadni materijal, potrebno je sačuvati račune i priložiti ih uz ostalu dokumentaciju za prijavu. Račun treba glasiti na ime poljoprivrednika, odnosno na njegov OPG.
Prihvatljivi su troškovi nastali u tekućoj i prethodnoj financijskoj godini (vremensko razdoblje od zaključenja prethodnog Javnog poziva 02.5.2024. do prijave na objavljeni Javni poziv u tekućoj godini).
Na Javni poziv možete prijaviti sadnice koje ste nabavili i posadili tijekom 2024. (od 02.5.2024. pa do kraja godine) i u 2025.god. do prijave na objavljeni Javni poziv.
Do prijave na objavljeni Javni poziv sve sadnice trebaju biti isporučene poljoprivrednicima, a izdani račun se prilaže uz dokumentaciju za prijavu.
Rok za podnošenje prijava je 17. ožujka 2025. godine.
Načelnica:
Katarina Marčić