REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA BOL
Klasa: 363-01/17-01/231
Ur.broj: 2104/02-17-02/03
Bol, 12. prosinca 2017. godine
1) UFO BIANCO d.o.o., Put Radonje 4, 21425 Selca
2) Obrt „Bijeli kamen“, Ivica Ivelić, Pražnica
3) Obrt za oblikovanje i postavljanje kamena, BERICA MARMI , 21423 NEREŽIŠĆA,
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Općina Bol upućuje Poziv na dostavu ponuda.
Sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE:
Izrada i ugradnja kamenih stepenica (kamen zečevo) s prednje strane zaobljenih, a ploha gazišta fino štokovana i antikirana.
Procijenjena vrijednost nabave: 150.000,00 kuna.
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
– rok izrade: 90 dana od dana zaključenja ugovora,
– rok, način i uvjeti plaćanja: 30 % NAKON ZAKLJUČENJA UGOVORA, 70 % U ROKU OD 15 DANA OD DANA OBAVLJENE USLUGE.
– cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja;
cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om.
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva):
– najniža cijena.
DOKAZI SPOSOBNOSTI :
– dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar,
– račun dobiti i gubitka, odnosno odgovarajući financijski izvještaj za 2016. ili 2017. godinu,
– potvrda porezne uprave o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskih subjekata,
– popis značajnih radova sličnog karaktera pruženih u posljednje 3 godine – navedeni dokaz pruža se u obliku popisa.
Sve dokaze o sposobnosti ponuditelji su obvezni dostaviti u izvorniku ili presliku.
Sve izjave koje ponuditelj prilaže ponudi također moraju biti ovjerene pečatom ponuditelja i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
OSTALO:
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u iznosu od 10 posto od vrijednosti ugovora. Navedeno jamstvo ponuditelj je dužan dostaviti u roku od 8 dana od dana potpisa ugovora. Jamstvo za otklanjanje nedostataka podnosi se u obliku bianco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika, a aktivira se u slučaju da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Jamstveni rok za uklanjanje nedostataka je godina dana od dana završetka radova.
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
– Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Dokazi (traženi dokumenti)
– Jamstva
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu, a koji je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
– rok za dostavu ponude: do 22. prosinca 2017. godine do 11.00 sati
– način dostave ponude: osobno na protokol ili poštom preporučeno
– mjesto dostave ponude: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol
Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda u uredu Općine Bol, dana 22. prosinca 2017. godine u 11.00 sati.
5. OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave: komunalni redar Općine Bol Zdravko Bartulović broj mob. 099/4453399.
Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
PRILOZI:
PROČELNIK:
STIPE KARMELIĆ