REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA BOL
Klasa: 363-01/14-01/67
Ur.broj: 2104/02-14-02/03
Bol, 28. veljače 2014. godine
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Općina Bol upućuje Poziv na dostavu ponuda.
Sukladno čl. 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13,143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE:
Predmet nabave je izrada glavnih projekata za Vatrogasni dom.
Izrada glavnih projekata obuhvaća izradu:
– GLAVNOG ARHITEKTONSKI PROJEKTA
– GLAVNOG PROJEKTA KONSTRUKCIJE
– GLAVNOG PROJEKTA VODOVODA I KANALIZACIJE
-GLAVNOG PROJEKTA ELEKTROINSTALACIJE (SLABA, JAKA STRUJA I GROMOBRAN)
– ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA
– ELABORAT ZAŠTITE NA RADU
– ELABORAT FIZIKE ZGRADE
– ELABORAT UREĐENJA OKOLIŠA
– TROŠKOVNIKA SVIH PROJEKTIRANIH RADOVA.
Procijenjena vrijednost nabave: 90.000,00 kuna.
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
– način izvršenja: u dovoljnom broju primjeraka za ishođenje građevne dozvole u pisanom obliku i u elektroničnom obliku,
– rok izvršenja: 1. lipnja 2014. godine,
– rok trajanja ugovora: 60 dana,
– rok valjanosti ponude: 60 dana,
– mjesto izvršenja: Općina Bol,
– rok, način i uvjeti plaćanja: 8 dana nakon obavljenih radova, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol, s naznakom “Račun za predmet nabave: izrada glavnih projekata za Vatrogasni dom “,
– cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja;
cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva):
– najniža cijena,
DOKAZI SPOSOBNOSTI :
– dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar,
– potvrda porezne uprave o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskih subjekata,
– popis značajnih usluga sličnog karaktera pruženih u posljednje 3 godine – navedeni dokaz pruža se u obliku popisa.
– OSTALO:
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u iznosu od 10 posto od vrijednosti ugovora. Navedeno jamstvo ponuditelj je dužan dostaviti u roku od 8 dana od dana potpisa ugovora. Jamstvo za otklanjanje nedostataka podnosi se u obliku bianco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika, a aktivira se u slučaju da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Jamstveni rok za uklanjanje nedostataka je godina dana od dana završetka radova.
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
– Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Dokazi (traženi dokumenti)
– Jamstva
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu , a koji je potrebno dostaviti ispunjen i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
– rok za dostavu ponude: 17. ožujka 2014. godine do 11.00 sati
– način dostave ponude: osobno na protokol ili poštom preporučeno
– mjesto dostave ponude: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol
Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda u uredu Općine Bol, dana 17. ožujka 2014. godine u 11.00 sati
5. OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave: pročelnik Stipe Karmelić (tel. 021/635-114).
Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
PRILOG: Ponudbeni list (PDF)