Naručitelj Općina Bol upućuje poziv na dostavu ponuda za predmet javne nabave: IZVEDBA PLAŽE PRILAGOĐENE OSOBAMA SA INVALIDITETOM U BOLU
REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA BOL
Klasa: 363-01/15-01/416
Ur.broj: 2104/02-15-02/03
Bol, 26. studenog 2015. godine
1. GRAĐEVNO ZEC d.o.o., OCA GABRIĆA 16, SPLIT, OIB: 09245524187
2. POINT SPLIT d.o.o., BLAŽENOG IVANA MERZA 8, SPLIT, OIB: 92462019127
3. KOVINOELEKTRA d.o.o., MATOŠEVA 86 A, SOLIN, OIB: 41734922786
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Općina Bol upućuje Poziv na dostavu ponuda.
Sukladno čl. 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13,143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE:
– PREDMET NABAVE JE IZVEDBA PLAŽE PRILAGOĐENE OSOBAMA SA INVALIDITETOM U BOLU.
– UREĐENJE UKLJUČUJE IZRADU PRILAZNE RAMPE PLAŽI, SUNČALIŠTA TE STEPENIŠTA I DIZALA ZA SPUŠTANJE ZA SPUŠTANJE OSOBA SA INVALIDITETOM U MORE.
-PREDMET NABAVE SU GRAĐEVINSKO- ZANATSKO RADOVI UREĐENJA.
NAPOMENA: ODABIR OPREME (DIZALA) TE ELEKTRO RADOVI NUŽNI ZA STAVLJANJE U POGON ISTOG NISU PREDMET NABAVE,
a sve sukladno Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva.
Procijenjena vrijednost nabave: 430.000,00 kuna.
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
– način izvršenja: izvođenje radova, nabavka materijala i montaža,
– rok izvršenja: 26. veljače 2016. godine,
– rok trajanja ugovora: 40 dana,
– rok valjanosti ponude: 60 dana,
– mjesto izvršenja: PLAŽA UDALJENA 200 METARA OD POČETKA ŠETNICE PUT ZLATNOG RATA NA BOLU.
– rok, način i uvjeti plaćanja: 15 dana nakon obavljenih radova, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol, s naznakom “Račun za predmet nabave: UREĐENJE PLAŽE ZA OSOBE S INVALIDITETOM U BOLU.”,
– cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja;
cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva):
– najniža cijena,
DOKAZI SPOSOBNOSTI :
– dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar,
– potvrda porezne uprave o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskih subjekata,
– popis značajnih usluga sličnog karaktera pruženih u posljednje 3 godine – navedeni dokaz pruža se u obliku popisa.
– OSTALO:
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u iznosu od 10 posto od vrijednosti ugovora. Navedeno jamstvo ponuditelj je dužan dostaviti u roku od 8 dana od dana potpisa ugovora. Jamstvo za otklanjanje nedostataka podnosi se u obliku bianco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika, a aktivira se u slučaju da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Jamstveni rok za uklanjanje nedostataka je godina dana od dana završetka radova.
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
– Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Dokazi (traženi dokumenti)
– Jamstva
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće
prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
– rok za dostavu ponude: 14. prosinca 2015. godine do 11.00 sati
– način dostave ponude: osobno na protokol ili poštom preporučeno
– mjesto dostave ponude: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol
Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda u uredu Općine Bol, dana 14. prosinca 2015. godine u 11.00 sati
5. OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave: komunalni redar Zdravko Bartulović (mob. 099/4453399).
Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
PRILOZI: