REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA BOL
Klasa: 363-01/15-01/394
Ur.broj: 2104/02-15-02/03
Bol, 20. listopada 2015. godine
1. STRUKAN d.o.o., DOMOVINSKOG RATA 104 B, SPLIT, OIB: 55770772127
2. SALONA VAR d.o.o., KAŠTELANSKA 39 A, SOLIN, OIB: 29355720128
3. KOVINOELEKTRA d.o.o., MATOŠEVA 86 A, SOLIN, OIB: 41734922786
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Općina Bol upućuje Poziv na dostavu ponuda.
Sukladno čl. 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13,143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE:
– IZRADA, BOJANJE I MONTAŽA ČELIČNE KONSTRUKCIJE OGRADE SA STUPOVIMA VISINE 6 METARA, POVRŠINE 90 M2.
– IZRADA I UGRADNJA PROFILIRANIH POKLOPACA KANALA OD POCINČANOG REBRASTOG LIMA UKUPNE DUŽINE 90 METRA.
– DOBAVA I MONTAŽA PVC SJEDALICA NA TRIBINI IGRALIŠTA – 100 KOMADA,
a sve sukladno Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva.
Procijenjena vrijednost nabave: 120.000,00 kuna.
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
– način izvršenja: nabavka i montaža,
– rok izvršenja: 20. prosinca 2015. godine,
– rok trajanja ugovora: 30 dana,
– rok valjanosti ponude: 60 dana,
– mjesto izvršenja: Igralište Poljana, Ulica Uz Poljanu, Bol,
– rok, način i uvjeti plaćanja: 15 dana nakon obavljenih radova, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol, s naznakom “Račun za predmet nabave: Ograda na Poljani”,
– cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja;
cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva):
– najniža cijena,
DOKAZI SPOSOBNOSTI :
– dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar,
– potvrda porezne uprave o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskih subjekata,
– popis značajnih usluga sličnog karaktera pruženih u posljednje 3 godine – navedeni dokaz pruža se u obliku popisa.
– OSTALO:
Ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u iznosu od 10 posto od vrijednosti ugovora. Navedeno jamstvo ponuditelj je dužan dostaviti u roku od 8 dana od dana potpisa ugovora. Jamstvo za otklanjanje nedostataka podnosi se u obliku bianco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika, a aktivira se u slučaju da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Jamstveni rok za uklanjanje nedostataka je godina dana od dana završetka radova.
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
– Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Dokazi (traženi dokumenti)
– Jamstva
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i Troškovniku iz dijela II. ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće
prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
– rok za dostavu ponude: 4. studenog 2015. godine do 11.00 sati
– način dostave ponude: osobno na protokol ili poštom preporučeno
– mjesto dostave ponude: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol
Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda u uredu Općine Bol, dana 4. studenog 2015. godine u 11.00 sati
5. OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave: komunalni redar Zdravko Bartulović (mob. 099/4453399).
Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Prilozi:
– Skica