REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA BOL
Klasa: 363-01/15-01/74
Ur.broj: 2104/02-15-02/02
Bol, 06. ožujka 2015. godine
Naručitelj, Općina Bol, Uz Pjacu 2, 21420 Bol, OIB: 88849172829, na temelju članka 47. Statuta Općine Bol („Službeni glasnik“ Općine Bol 5/09), i članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti („Službeni glasnik“ br. 1/2014), načelnik Općine Bol dana 06. ožujka 2015. donosi:
ODLUKU O POČETKU POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI
Naziv predmeta nabave: PARTERNO UREĐENJE ZA PODRUČJE OD BENZINSKE POSTAJE DO BILINE KUĆE.
Procijenjena vrijednost nabave: 499.000,00 KUNA.
Ovlašteni predstavnici naručitelja (ime, prezime, obveze i ovlasti):
PODACI O PONUDITELJIMA:
1) BERICA d.o.o., Industrijska 74, 21423 Nerežišća
2) DULEX d.o.o. , Frankopanska 81, 42230 Ludbreg
3) RUBIGRAD d.o.o., Lovački put 5, 21000 Split
OPĆINA BOL
Načelnik:
Tihomir Marinković
REPUBLIKA HRVATSKA
SPLITSKO – DALMATINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA BOL
Klasa: 363-01/15-01/74
Ur.broj: 2104/02-15-02/03
Bol, 06. ožujka 2015. godine
1) BERICA d.o.o., Industrijska 74, 21423 Nerežišća
2) DULEX d.o.o. , Frankopanska 81, 42230 Ludbreg
3) RUBIGRAD d.o.o., Lovački put 5, 21000 Split
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
Naručitelj Općina Bol upućuje Poziv na dostavu ponuda.
Sukladno čl. 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13,143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
1. OPIS PREDMETA NABAVE:
Parterno uređenje područja od Benzinske postaje do Biline kuće sukladno Izvedbenom projektu tvrtke Projectum d.o.o. iz Splita br. T.D. 04/2015 od veljače 2015. godine i
troškovniku (obrazac B dokumentacije za nadmetanje).
Procijenjena vrijednost nabave: 499.000,00 kuna.
2. UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba ispunjavati sljedeće uvjete:
– način izvršenja: ODJEDNOM,
– rok izvršenja: 1. svibnja 2015. godine,
– rok trajanja ugovora: 30 dana,
– rok valjanosti ponude: 60 dana,
– mjesto izvršenja: OPĆINA BOL, predio Benzinska postaja-Bilina kuća.
– rok, način i uvjeti plaćanja: JEDNOKRATNO U ROKU OD 30 DANA OD DANA OBAVLJENE USLUGE, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol, s naznakom “Račun za predmet nabave: Asfaltiranje ulica na Bolu. “,
– cijena ponude: u cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja;
cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom; cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om,
KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: (uz obavezu ispunjenja svih gore navedenih uvjeta i zahtjeva):
– najniža cijena,
DOKAZI SPOSOBNOSTI :
– dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar,
– potvrda porezne uprave o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela zemlje sjedišta gospodarskih subjekata,
– suglasnost skupine I Ministarstva graditeljstva RH,
– minimalno 10 zaposlenika,
– dokaz o izvedenim radovima dekorativnih betona u iznosu od 500.000,00 kuna kroz tri godine odnosno 2000 m2 kroz isto razdoblje,
– dokaz o opremljenosti izvođača: vibroletve 2 kom, helikopteri za obradu betona 4 kom, strojevi za njegovanje betona, stroj za štokovanje betona, stroj za brušenje betona, pila za beton, posipačica za rasuti materijal koji se nanosi na beton, ručni alat za obradu betona brušenjem i štokanjem,
– popis značajnih usluga sličnog karaktera pruženih u posljednje 3 godine – navedeni dokaz pruža se u obliku popisa.
– OSTALO: Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku: ponuditelj je dužan dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u iznosu od 10 posto od vrijednosti ugovora. Navedeno jamstvo ponuditelj je dužan dostaviti u roku od 8 dana od dana potpisa ugovora. Jamstvo za otklanjanje nedostataka podnosi se u obliku bianco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika, a aktivira se u slučaju da nalogoprimac u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Jamstveni rok za uklanjanje nedostataka je godina dana od dana završetka radova.
3. SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
– Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
– Dokazi (traženi dokumenti)
4. NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu, a koji je potrebno dostaviti ispunjen i potpisan od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
– rok za dostavu ponude: 23. ožujka 2015. godine do 11.00 sati
– način dostave ponude: osobno na protokol ili poštom preporučeno
– mjesto dostave ponude: Općina Bol, Uz Pjacu 2, Bol
Mjesto, vrijeme i datum otvaranje ponuda te način otvaranja ponuda:
Javno otvaranje ponuda u uredu Općine Bol, dana 23. ožujka 2015. godine u 11.00 sati
5. OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave: komunalni redar Zdravko Bartulović (mob. 099/717-040).
Obavijesti o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku od 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
PRILOZI:
Troškovnici:
PROČELNIK:
Stipe Karmelić